Inaktivitet

Hi y'all.

Det har kommit in en del klagomål angående att 'jag inte uppdaterar bloggen tillräckligt mycket för er tillfredställelse'. Det här är ett meddelande till alla er som tror att jag bloggar för er skull;

 

Det gör jag inte.


Det här är helt enkelt ett sätt för mig att skriva av mig samt berätta för världen om hur jävla magiskt underbara mina konversationer är via MSN (som jag bojkottar med jämna mellanrum pga fittinkompetens till fitthobbysida; ref; http://alfindine.blogg.se/2010/october/spelsiter-en-oas-av-forbittring.html )


Ett sätt att bygga på den idoldyrkan och/eller det hat som jag solar i glansen av.

Det här är en sluss, likt Limbo, mellan helvetet och jorden. Det här är min blogg.


Om ni fortfarande läser är det helt okej. Om ni väljer att sluta läsa för att ni känner er förolämpade är även det ok. Om ni väljer att leta upp min adress och brevbomba mig åt helvete är t.o.m det HELT OKEJ.

Bara så länge ni förstår att det är jag som är överst nu. Att det är jag som styr den här puppet-showen.

 

Det var väl allt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0