Våga vägra önska god jul

Jag skulle kunna önska er god jul, men det tänker jag inte göra. Undersökningar visar nämligen att jag hatar cirka 8% av er läsare, gillar 2% och ser ner på resterande 90. Inget illa menat men faktum är att ni är förutsägbara och tråkiga små sockerskålar som aldrig kommer göra varken från eller till. Ni kommer alltid att hata samma saker, hylla samma personer och tänka samma tankar som alla andra. Men jag gillar dom som kommenterar. Ni utgör den andra procenten.
-
Ni andra kommer alltid fortsätta köpa kvällstidningar på grund av rubriker om [insert valfri maträtt]-bomben för att inför era vänner skrockande kunna konstatera att det ju ändå inte går att lyssna på vad forskarna säger - De säger ju olika hela tiden!
-
Ni- kommer alltid fortsätta hålla reda på uppdykande F-kändisar som Idol-Gurra och Robinson-Bob -  inte ens för att ni är dumma nog att kolla på serierna utan för att ni inte orkar filtrera de informationsorgier som ni låter skölja över er dygnet runt.
-
Ni kommer alltid fortsätta leta efter halvnakenbilder på halvfula halvkändisar på internet för att ni är för blinda för att inse att det 1) finns snyggare tjejer på varenda fest och klubb från innekrogarna i Stockholms innerstad till Jens Bengtssons 26årskalas i Veberöds fiskestuga (som man dessutom kan få ut mycket mer av än en nakenbild i Bingo-stil) och 2) finns snyggare tjejer på varenda porrsida på hela jävla internet.
-
Ni kommer att fortsätta acceptera att ni själva och andra blir trampade på och förolämpade i alla möjliga och omöjliga medier, i någon slags absurd förhoppning om att någon/alla andra ska bli mer trampade på än just du själv, så att du därefter kan skratta åt de andra.
-
Fattar ni? Listan skulle kunna gå på i all jävla satans bögevighet men nu ska jag hugga en garre.
-
Jag hoppas några procent drabbas av Dickens-jul för att vakna upp på lördag och inse att ni slösat bort era liv. Resterande 2% önskar jag faktiskt God Jul.
-
Bästa,
vf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0