Satans jävla blåögda helveteshelveten till tonårs......zzzz

HEJ ALLA. JAG HÄR. JAG ÄR RÄTT FÖRBANNAT STÖRD ÖVER EN SAK SOM JAG GÅTT OCH TÄNKT PÅ ETT BRA JÄVLA TAG NU. EFTERSOM ATT JAG ÄR EN SATANS JÄVLA OSJÄLVISK MÄNNISKA SKA JAG BERÄTTA FÖR ALLA ER VAD DET ÄR SOM JAG GRUBBLAR ÖVER, SÅ ATT ÄVEN NI KAN FÖLJA MINA TANKEGÅNGAR OCH FÖRHOPPNINGSVIS BLI LIKA JÄVLA UPPRÖRDA SOM JAG HAR GÅTT OCH BLIVIT PÅ SENASTE.

Sry4Caps.
-

X säger:

e han inte för gammal för dig

X säger:

bli inte arg på mig nu

Y säger:

nja, det tkr jag intr.

Y säger:

han beter sig inte som han är 26.. så vi ligger typ på samma nivå när vi umgås & det är det viktigtaste ;>

X säger:

fan vad tråkigt att höra. du _tkr_ inte att han är för gammal för dig alltså?

X säger:

haha nej, men beter han sig som 14?

Y säger:

ursäkta ?

X säger:

du är ursäktad

 

"En person jag tycker väldigt mycket om


...innan vi hade träffats för första gången, hade jag pratat med mina vänner om att nästa gång ska det bli någon snygg, lång, äldre som bor själv, har haft bra betyg och har ett intressant jobb! Sedan träffar jag Gustav som är precis så."

 

Över har jag printat två jävla praktexempel av tjejen som tror att det är hon som har valt en snygg, lite äldre kille och p.g.a. att hon är mogen och intressant kan hon upprätthålla detta förhållande. Men. Vi som har varit med ett tag vet ju hur det egentligen ligger till...

 

dsadsa


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah xd

2010-11-12 @ 12:23:20
Postat av: Carl Petter Leonard Lundgren

Babylover, lugn. Snart är vi också 26år, åldersnojan börjar komma när man närmar sig 30. Man vill helt enkelt känna sig yngre så vad gör man inte? Leker 14 igen. Fast... Nu var det ju inte herrarnas beteende du ifrågasatt. Ha en bra helg!

2010-11-12 @ 17:58:26
URL: http://www.finest.se/leolundgren
Postat av: Morgan

Roligt att hon tror att hon aer sa mycket aeldre intellektuellt aen sina klasskamrater. Visst kan en 14-aring bete sig som en 17-aring, men det aer ett saellsynt fall. Och med de kommentarer du skrivit ovan kan vi utesluta att denna tjej pa nagot saett beter sig aeldre aen hon faktiskt aer.



Om vi tar pastaented ovan innebaer det att killen intellektuellt aer 12 ar yngre aen aldern saeger. Snacka om att ga bakat i utvecklingen.



Eftersom vi alla vet att killen i fraga inte ligger 12 ar efter i utvecklingen, utan att han bara vill ha ett enkelt ligg, goer detta att historian far lite mer krydda.



Han aer gammal (allting aer relativt), kat och desperat, eftersom han inte kan fa nagot annat aen en outvecklad 14-aring. Han tar sin chans och skapar enligt sin egen asikt en 'win-win'-situation. Han far ligga och hon far en 'mogen' man att stoetta sina fjortisproblem pa. Fel. Enligt alla andra aer det en 'lose-lose'-situation.



Visst, han far ligga, men med alla oegon som kollar ner pa honom goer det honom fortfarande till en looser. Hon, den 'mogna kvinnan' (jag antar att hon vill kalla sig sjaelv detta, eftersom hon enligt egna utsagor aer pa samma niva som en 26-aring) blir doemd bakom hennes rygg (becuz god forbid att man saeger saker man tycker till nagon i landet Sverige, eller hur?).



Summa summarum; Killen aer desperat och vill knulla. Tjejen tror att hon aer mycket aeldre aen vad hon aer. Jag skulle laegga den stoersta skulden pa 'mannen' (see whut i did jus' there?), och inte pa kvinnan. Varfor? Eftersom man fortfarande aer korkad naer man aer 14 ar. Blaoegd aer hon dock.

2010-11-12 @ 18:05:23
URL: http://morganharenfet.blogg.se/
Postat av: Morgan

Ps, jag var full naer jag skrev foeregaende inlaegg, sa jag avsaeger mig allt ansvar foer det.

2010-11-12 @ 18:32:29
URL: http://morganharenfet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0