Tillåt Sverige styras av 11-åringar

Jag hade tidigare idag ett samtal med min kompis lillasyster, som är elva år gammal, angående 16-åringen som blev så svårt misshandlad att han dog. Min kompis lillasyster tycker att vi borde införa elektriska stolen. Jag blev lite perplex när hon nämnde det, men jag förstår ifrån vem hon har fått sådana tankar - av hennes äldre killkompis. Han vill nämligen att arkebusering införs. Jag är neutral i frågan, men jag kan inte sticka under stolen med att det skulle vara kul att se någon dekapiteras på Stortorget någon gång.

 

Det är ju uppenbart att dessa barn har mer stake än vad jag hade i deras ålder. Gott så.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Morgan

Mona Sahlin blir den foersta? Approved.

2010-11-17 @ 17:46:12
URL: http://morganharenfet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0