Såhär är det;

Människor i allmänhet är idioter. Det här är något som är känt sedan tidigare men som ändå känns som något som man kan prata om för evigt, eftersom de människor som rent tekniskt sett borde bli skickade till idioternas jävla mekkah (gärna ett ställe som liknar Gulag) och brinna upp, inte ändrar på sig.

Nu har jag tyvärr inte statistiken redo då SCB vägrar göra undersökning som jag haft cravings om i ett antal år, men vågar ändå påstå att vi absolut inte behöver ha det som vi har idag. Människor svälter pga. för lite mat. Människor känner sig trängda. Människor hatar människor för att det är människor av andra åsikter eller färger eller former.
-
Om vi skickar, och det är nu som jag skulle vilja ta fram min statistik (en disclaimer hade passat bra här) på det här, alla människor med båtskalle (gärna i pråm-format) till detta koncentrationsläger, denna avlämningsplats, denna underbara Gulagkopia, så tror jag att det ungefär skulle vara 93 eller 94% av jordens befolkning som ryker.
-
Säg att det enbart är 93% av alla människor på planeten som försvinner och nu pratar vi ändå om 'minimiscenariot' här, så är det ändå lite över 6,2 miljarder människor som vi eliminerar från jordens yta.
Löser inte det här alla problem är det olösbart. Jag anser att det är lika bra att testa. Om det ändå går åt helvete, om svält och hat fortfarande existerar efter denna.... rensning, så har vi ändå gjort något åt rätt riktning för en gångs skull.
-
Vi har förintat den mänskliga dumheten.
-
suck on that one, Albert Einstein. (Two things are infinite: the universe and humanstupidity; and I'm not sure about the universe.)

re
fundersam

Kommentarer
Postat av: F

Oj, vilka kloka ord. HUr är läget?

2010-10-25 @ 17:46:32
URL: http://satsik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0