Spelsiter - en oas av förbittring

Jag och väldigt god vän till mig har nu i 30 minuter försökt spela schack på jippii.se - utan framgång. Servern kraschar hela tiden, och det tyder på deras äckliga jävla inkompetens som hobbyansvariga för en skitsida. Gott så.

Vi fortsätter konversera på MSN, och till min stora förvåning ser jag en schackpjäs ovanför "main"-rutan - man kan alltså spela schack på MSN? Nej, det kan man inte. Man kan inte det, för det går inte att komma åt servern. Underbart. Briljant. Det är en jävla omöjlighet att spela spel genom MSN, och "ytterligare" ett bevis på att Messenger är skit. Riktig jävla skit.

 

 

re

fersen^trött



Kommentarer
Postat av: Carl Petter Leonard Lundgren

Ett riktigt jävla i-landsproblem!

2010-10-17 @ 16:46:38
URL: http://www.finest.se/leolundgren
Postat av: Carl Petter Leonard Lundgren

Har svarat på din kommentar i kommentarfältet på min blogg baby.

2010-10-17 @ 17:33:45
URL: http://www.finest.se/leolundgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0