Jag är ett geni

Jag är ett geni. Jag tänkte bara påminna er om det.

Det medför dock viss problematik, eftersom människor som inte är genier då kommer att försöka rida på min våg så att säga, och andra idioter (som folk med båtskallar) kommer att bli förvirrade.

 

Jag tänkte bara klara upp en sak.

 

Det här är det enda stället jag luftar min genialitet på. Bra. Briljant. CP-skadat.

 

Framdeles kommer det ett inlägg om världens sämsta jävla skittidning. Nu pratar vi inte Aftonbladet. Vi pratar inte Expressen. Vi pratar inte ens om Damernas motherfucking Värld; vi pratar om METRO. Metro har sjunkit så katastrofalt jävla globalt i mina ögon och allt pga. en fattig liten jävla krönika. Egentligen är det nog inte Metro i fråga som har sjunkit i värde i mina ögon, utan avdelningen som bestämmer vem som får skriva en krönika/avdelningen som kollar på krönikor som blir skrivna, men vem i helvete bryr sig.

 

jag har inte tid för detta nu, HEJDåOOOÅÅÅÅOå



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0